Ons platform automatiseert processen, bespaart tijd en verhoogt de efficiëntie. Van financieel en technisch beheer tot commercieel beheer – wij maken vastgoedbeheer eenvoudig en overzichtelijk.

Dagelijks vertrouwen vele gebruikers op Loydd software!
Een greep uit onze slimmevastgoed modules
Financieel en boekhouding
Geïntegreerde boekhouding voor alle organisaties en entiteiten. Volledig geautomatiseerd, inclusief debiteurenbeheer, huurincasso, en financiële rapportages.
Technisch beheer
Onderhoud, storingen en technische klachten eenvoudig verwerken. Alle installaties geregistreerd en leveranciers en huurders automatisch herinnerd aan periodiek onderhoud.
Portalen
Toegang voor huurders, beheerders, onderhoudspartijen en andere stakeholders. Eenvoudig toegang tot informatie in je eigen huisstijl.
Rapportages
Geavanceerde rapportages op maat voor vastgoedbeleggers en property managers. In te richten per medewerker, afgestemd op eigen wensen.
Relaties (CRM)
Huurders, eigenaren, beheerders, leveranciers en stakeholders. Alle gegevens van relevante partijen overzichtelijk en centraal beheerd.
Projectbeheer
Beheer van nieuwbouw- en renovatieprojecten, inclusief documenten, budgetten en voortgang. Alles op één plek, volledig gemonitord en inzichtelijk.
Objecten
Beheer van vastgoedobjecten, inclusief prestaties van portefeuilles en verhuurbare eenheden. Geautomatiseerd en real-time beschikbaar, 24/7.
De resultaten spreken voor zich
40%
Meer efficiëntie in vastgoedbeheer”
30%
Minder betalingsachterstanden
100%
Grip op je portefeuille
0%
Kans op fouten
Efficient
Innovatief
Betrouwbaar
Aan de slag met Loydd Software? Plan een afspraak met Bas


Ik wil graag jullie brochure nog nalezen.

Vertel eens wat meer over jullie software.
Ontdek alle functionaliteiten van het platform
Loydd Software biedt alles wat je nodig hebt voor krachtig, slim en efficiënt vastgoedbeheer.